Severomoravské derby potštát 27.-28.7.2013 - SZVP II.cena

29.07.2013 14:53

V sobotu jsme já a Baddík vyrazili směr potštát na severomoravsé derby. Byla jsem si vědoma, že je to pro nás vysoká laťka, ale už jsme se přihlásili a tak jsem se rozhodla bojovat. Ovšem za daného počasí, kdy bylo 35-39stupňů, jsem se bála taky trochu o naše zdraví. V sobotu po vydatném dešti jsme nastoupil na PZ a vylosovali si číslo 7. Ovšem hned první disciplína marking nám byla osudnou, Baddík předvedl své pubertální sklony. Poté jsme absolvovali zkoušky bez oficiálního hodnocení. Slídění s dohledávkou -3, Chůze u nohy - 4, vlečená srstnatá - 4, vlečená pernatá - 4, kachna z hluboké vody - 3.

V neděli jsme nastoupili na SZVP, ale ještě ráno jsem Baddíkovi pořádně domluvila při nácviku handlingu. A dobře jsem udělala, udělali jsme to a to ve II.ceně s počtem 106 bodů. Handling - 4, kachna z hluboké vody - 2 (opět si to odložil darebák), práce v rákosí - 2(slídil poctivě pouze prvních 5minut),dohledávka kachny - 4, chování po výstřelu - 4, marking - 2 (dohledával), přinášení - 3, vodění psa - 4, poslušnost - 3, chování na stanovišti - 3.