PZ Hvozdná 28.10.2013

31.10.2013 11:32

V pondělí jsme vyrazili na PZ d Hvozdné, tentokrát jsem jela bez větších obav, protože jsme měli vše dobře procvičené a věděla jsem, že pokud nebude mít Baddík nějaký pubertální výjev máme šanci na plný počet. Mojí psychickou podporou byla moje dcera, která vzala sebou Ellinku, aby měla taky zkušenost ze zkoušek a zvykla si na střelbu. Vyloosovali jsme si los číslo osm, což mi plně vyhovovalo, bo jsme začínali vodou. Voda byla perfektní hodnocení - 4, poté byla chůze u nohy, což jsem nečekala, že bude kolem vody, ale také jsme to zvládli-4, pak následovala vlečka srstnaté, kde jsem měla trochu obavy, aby se dceři a Ellince nešel pochlubit, měl trochu cuky, ale nakonec to bylo o.k.-4 , poté byl marking, a tady Baddík předvedl psí kusy, letěl přímo na kus, kukl na něj a začal lítat a machrovat, poté uznal, že stačí, vrátil se ke kusu, okamžitě vzal a přinesl, takže bohužel - 2, tím jsme spadli do druhé ceny a tak jsem byla z toho troch k.o., poté bylo slídění s dohledávkou to mě Baddík mile překvapil, bo jsem ani nemusela pískat, jen jsem mu ukazovala rukou a on pěkně slídil, po výstřelu jsem ho ještě nechala slídit a až jsem já došla na hranici a vyslala ho, hned na druhé vaslání donesl a pěkně předal, čili samé -4, poslední byla vlečka pernaté -4. Takže pro mě krásná práce Baddíka, na druhou stranu zklamání z jeho pubertálních výjevů. Výsledek II.cena - 180bodů.  Příště si doufám dovezeme pohár.