MVZPR Hluboká nad Vltavou- I.cena CACT "U"

21.10.2014 07:57

V pátek 17.10. jsem já , Baddy, Ellinka a moje kamarádka Markéta vyjeli směr Hluboká. Protože jsem měla důležité školení až do pěti večer, urvala jsem se v 13.00hod a jeli jsme co to dalo, ovšem za Brnem nám už bylo jasné, že je to celé zacpané a volali jsme panu Horynovi, že slavnostní zahájení v 19.00 nestihneme.

Dorazili jsme 20.20hod a zahájení jsme stihli, což mě dojalo, že na nás počkali. Vylosovali jsme si číslo 13, což mě vyděsilo, protože jsme začínali velký les = barva.

Druhý den jsme vyjeli raději o hodinu dříve, stihli jsme venčení a dokonce i snídani, po nástupu mě potěšilo, že jsme ve skupině známých, kteří mají labradora a jsou to moc fajn lidi. Ve skupině nás bylo 6 a i když jsme měli 13, na barvu se losuje a my šli poslední. Byla jsem už z toho docela psychicky labilní. První bylo následování 4 (pochvala rozhodčích za nejlepší výkon), po té barva. Barva začínala zatáčkou doprava a já myslela, že se stáčí dál doprava, navedla jsem Baddíka tedy doprava. Pořád se nějak točil, ale nakonec se rozjel a valil, já šťastná. Ovšem naráz troubení, Baddík chytil asi hned čerstvou zvěř. To mě úplně šokovalo. Psychycky mě pomohla paní rozhodčí, která mě ujistila, že to bude v poho. Nasadila jsem tedy Baddíka znovu na barvu a věřila svému psovi. Musím říct, že po cca 200m kdy valil jako vítr, už jsem měla pocit, že jsme v prrrr, ale naráz srna. Baddík ji oňufávala a já byla štěstím bez sebe. Po té mi paní rozhodčí řekla, že Baddík šel přesně po barvě, což mě potěšilo= barva 3.

Pak jsme šli na malý les, byla jsem v pohodě, protože jsem myslela, že čtverec Baddík přece musí dát. Začínali jsme vlečkou srstnaté, fakt dlouhá, hodně zarostlým terénem, Baddy byl pryč dvě minuty, po té přišel a poprvé v životě tento rok mi králíka pustil půl metru ode mně. Myslím že měl dost, tak jsem se ani nezlobila. Vlečka 4, přinášení 3. Potom jsme šli na ten čtverec, musím uznat, že v tak hustém porostu byl Baddy poprvé a já taky, když jsem to uviděla, měla jsem pocit, že to bude konečná disciplína. První jsem vyslala Baddíka na pravou stranu, několikrát vyběhl doprava do lesa mimo čtverec, ale asi po 3 minutách to donesl, moc jsem ho pochválila a šla na levou stranu, tam to byl problém, Baddy pořád vybíhal do leva po nějakém pachu a vracel se ke mě. Bylo mi ho líto, dělal to poprvé a já taky, už jsem to chtěla vzdát, ale pan rozhodčí řekl, že jsme furt v čase ať pokračuju. Tak jsem Baddíka poplácala na povzbuzení a vyslala, s tím, že to zařídí jeho nos a vyšlo to , světe div se, naráz přiběhl a králíka s radostí nesl ke mě. Paráda stihl to i v limitu = čtverec 3, přinášení 4,4. Následovalo odložení. Dala jsem Baddíka zalehnout a čekala, po 5ti minutách jsem přišla a Baddík jako profík ležel přesně ve stejné poloze = 4. Den byl ukončen klidy na stanovišti, takový hukot jsem ještě nezažila, Baddy se sice otáčel na prdeli, aby viděl co se děje, ale nevstal a tak jsme to přežili=4.

Druhý den jsem měla strach z handlingu na poli a dohledávkou v rákosí. Začínali jsme handlingem, prvního bažanta trochu dohledával(rozhodčí velice ocenili jeho nos), při přinášení jsem podvědomě na něj ukázala ať brzdí, protože byl fakt z toho kopce rozběhlý, takže stupeň dolů za přínášení. Druhý kus donesl jako profík, přímo ke kusu, popadl jej a donesl= Handling4 přinášení 3,4. Následovalo slídění, tam jsem myslela, že to bude v poho, ovšem Baddík nechtěl moc slídit a pravda, já jsem tam zapadla do nějaké sračky, tak jsem se víc starala o sebe, než o něj, nakonec jsem viděla jak nasál nozdrama a bylo mi jasné, že už ho ke slídění nedonutím.Oba kusy donesl bleskově. Takže slídění3, přinášení 4,4. Poté byla vlečka pernaté, sice si ověřoval i ostatní čerstvé stopy, ale nenechal se zmást a donesl bažanta a v pořádku předal= 4, přinášení4. Pak následovala voda a obávaná dohledávka, trochu pozitivnější pro mě bylo, že začalo svítit sluníčko. Kachna z hluboké vody 4, přinášení 3 (nesl to rozhodčímu až pak šel ke mě), handling perfektní jako vždy 4, přinášení 4,4. Dohledávka šel úplně přesně, ověřil kus který tam byl předtím a otočil se a letěl na opačnou stranu, já ve stresu, ale potichu ctila pravidlo věř svému psovi. Přišel až skoro ke mě, já mu ukázala opět dopředu a Baddík šel znovu na to místo, ale hlouběji do rákosu a donesl. Takže super dohledávka 4,přinášení 4.

Přejeli jsme na marking a vodění. Markingje ošidný , kór jako jedna s posledních disciplín a Baddík to zkusil. Běžel přímo ke kusu a začal tam cosi dělat s kachnou, já v domění, že stejně nemám šanci na titul, jsem zařvala HEJ a Baddy kachnu donesl a předal, zaplať pánbůh za mou reakci. marking 4, přinášení 2. Vodění bylo bezproblémové 4.

Bylo to za námi, byla jsem šťastná, protože jsem věděla, že jsme v I.ceně, šli jsme se kouknout na rozstřel (čtverec) a já si uvědomila, kolik ještě máme práce a potom nastalo dlouhé čekání, nekonečné, kdy jsem myslela, že únavou odpadnu.

Při vyhlašování jsem byla už hotová a doufala, že nebude nějaká ostuda při předávání. Naráz pan Šimek říká, nejlepší zlatý retriever Baddy a já myslela, že je tam asi jiný Baddy, ale on přidal z Líšeňské planinky, vyvalila jsem bulvy a nevěřila, po té bohužel ani nemohla říkat děkuji, protože mi tekly slzy, takový úspěch jsem fakt nečekala byli jsme CACT, prostě bomba!!!!!!!!!!!!