MVP Bratislava+MVP České Budějovice + KV Oslavany

22.09.2014 19:46

Poprvé jsme vyrazili do Bratislavy na výstavu, byla jsem zvědavá, jaké to tam bude. Bylo to na dostihové dráze, moc pěkné, jedině snad ty kruhy byly opravdu moc malé. Baddíka jsem vystavovala v tř. pracovní a získal  2.místo res.CAC, Ellinka v mezitřídě, také 2.místo res.CAC. Takže moc pěkné umístění a pěkný den, který jsme si s dcerou užily.

Nedalo mě to, i když jsem se zařekla, že na výstavy už jezdit nebudu a nahlásila jsem výstavy jak pro Ellinku, tak Baddíka do Budějek, tak i do Oslavan. Baddík konečně dospívá a začíná být fakt fešák, tak jsem to chtěla zkusit, zda to ohodnotí i rozhodčí. Ellinka naopak, pořád se  nemůže zpátky dostat do kondice se srstí. Ale chtěli bychom zkusit junior šamopiona, tak jsme do toho šli.

V Budějovicích jsem tedy byla šokována tím, že se vystavovalo na asfaltu, to nebylo pěkné. Pan rozhodčí Jaroslav Matyáš opravdu nešetřil kritiky, než klady, spíše vyzdvihnul zápory jak pejsků, tak vůdců. Baddík se moc líbil, ovšem byl prý špatně předveden, přesto získal V1 CAC, poprvé v životě. Ellinku vystavovala dcera a opravdu excelentně, myslím, že opravdu lépe než já. Nejsme v srsti a Ellinka teď zlobí s ocáskem a různě ho kroutí, ovšem známka VD4 byla opravdu silné kafe. Škoda, protože dcera tímto zcela skončila s výstavama.

Druhý den odmítla se mnou jet do Oslavan, a tak jsem vyrazila sama s Baddíkem. Baddík v pracovce měl silnou konkurenci, mělo  nás být 8, nakonec nás bylo 7. Paní rozhodčí pečlivě posuzovala, bylo to opravdu hóóódně dlouhé. Nakonec jsme získali V, bez pořadí, ale já to velmi cením. Tak nádherný posudek jsme ještě nikde nezískali. Děkuji