LZ Příbor I.cena + Podbrdský pohár III.cena+I.cena res. CACT

14.08.2014 17:54

Protože jsme již úspěšně prošli jak PZ tak i SVP, rozhodla jsem se zkusit poprvé lesní zkoušky. Měla jsem hlavně strach z klidů a barvy, protože byly klidy jako první disciplína a získali jsme 4, neměla jsem už takové obavy. Baddík šel jako profík se samýma 4 a tak jsem s očekávání čekala barvu. Dle mého názoru byla opravdu těžká, Baddy 1krát sešel, když jsme potkali skupinku houbařů. Tak jsme dostali 3. Baddík předčil má očekávání a měl pouze jednu trojku. Bohužel jsme byli tři goldeni bodově stejně, a protože Baddy byl asi nejstarší , pohár nám unikl - i tak jsem velice pyšná panička. I.cena

Další týden se konal Pdbrdský pohár, je to sice opravdu daleko, ale protože se na poslední chvíli uvolnilo místo, udělali jsme si s dcerou i Ellinkou výlet. Baddík mě přesvědčil, že má opravdu perfektní nos a došel barvu za 3. Ovšem na markingu se šel podívat po natažených vlečkách takže  za 1, no a trochu se zapoměl i u slídění 3. Takže jsme získali III.cenu, ale měla jsem velkou radost, že i když byla barva natažená přes potok, tak Baddy kus dohledal. Druhý den na vodkách Baddy exceloval. Prošel v samých 4. Bohužel v rozstřelu sice byl velmi rychlý, ale kachnu si zabalil do balíčku, čímž p. Kuneš zařadil Baddíka na 4. místo. Přesto jsme získali res. CACT, což bylo příjemné. Zapracujeme na aportu a vyrazíme na všestranky......