Field Trial + NVP Brno

09.01.2015 20:25

Vyrazili jsme s Baddíkem na MFTR v Chlumu u Třeboně. Velice mne zajímalo, jak takový trial vlastně probíhá, protože nikde není napsané co a jak a ani nikdo ze známých, dokonce i ti, kteří nějaký absolvovali, nebyli schopni říct co a jak. Po příjezdu jsme poseděli v příjemném prostředí bažantnice a po oficiálním přivítání, jsme byli rozděleni do dvou skupin. První šla na naháňku (+dohledávku) a my ostatní se rozestavěli na klidy v řadě se střelci. Baddík to sice ustál, ale byl tak nabuzený, že se celý třepal, bylo mi ho líto, po té jsme byli rozestavěni do leče a po střelbě jsme byli vysíláni na místo, které nám bylo vysvětleno pro jednotlivé kusy. Baddy to nezpracoval a při povelu hledej dopředu sice vyběhl, ale po proběhnutí vysokým rákosím kdy na mě neviděl se vrátil a nemohla jsem ho dostat dál.  Bylo mi líto, že to nedal, ale máme prostě málo zkušeností, moc se mi líbila práce ostatních v mé skupině, máme co dohánět o přístupu rozhodčí není co jiného říct než perfektní, podpora a pochopení. Vyhráli ti nejlepší a ti co měli nejvíce štěstí. Trial je opravdu vysoká laťka a poklona všem, kteří jej projdou v první ceně. Pro mě to byl neskutečný zážitek a pokud se otrkáme, příští rok to určitě zkusíme znovu.

V sobotu 3.1.2015 jsme vyrazili na NVP do Brna. Bohužel Ellinka hárala, tak jsem jela jen s Baddíkem, vystavovali jsme ve třídě pracovní, kde nás bylo  celkem 6. Rozhodčí paní Linda Voláriková SK nám dala pěkný posudek a proto jsem byla zaražena známkou VD. Nakonec jsem se dočetla, že Baddy má nepřirozeny pohyb s příliš krátkým krokem a bylo mi to jasné. Baddy asi uklouzl a potom chodil jako baletka, protože zatím byl na výstavách právě chválen za pohyb.

Snad to doladíme do února a dopadne to lépe.