CT zkoušky Ellinka

23.10.2014 07:53

11.10.2014 jsme vyrazili s Ellinkou na její první canisterapeutické zkoušky. Nebyla jsem nervózní, protože jsem je prošla před rokem s Baddíkem a tak vím, že Ellinka na to má, jenom nikdy neviděla invalidní vozík. K naší velké radosti vše zkoušel pan Doktor, který je dle mého názoru odborník, s velkou praxí. Chtěla bych brát Ellinku taky do školek a tak jsem chtěla vědět, zda toho bude schopná. Zkoušky probíhaly v hipocentru , čili se tu pohybovaly koně. Aspoň jsme měli i socializaci. Pro nás nejhorší disciplína byla rozdovádětEllinku, měla jsem bolavá záda a Pája nechtěla pomoct, nakonec jsem dostala tenisák a Ellinka při povelu pustila tenisák z tlamy a sedla si vzorně ke mně.

Pro mě byla překvapením zkouška s invalidním vozíkem, Ellinka nejen že neměla problém, ale sama vyskočila a komunikovala s paní na vozíku, což bylo opravdu milé překvapení. Také mačkání a tahání zvládla, je vychovaná a zvyklá na syna, který ji nešetří.

 Tak jsme to zvládli, teď ještě vzít odvahu a začít ve školkách, začátek je vždy o nervy.

Ellinka je tedy oficiálně canisterapeutický pes s plným počtem bodů + 1 bodík za vstřícnost